Festival De Cannes 2013

 

Nu är det 3 år sedan jag var på filmfestivalen i Cannes för första gången. Då hade jag ingen aning om vad jag hade att förvänta mig. Men den resan var väldigt händelserik och jag kommer aldrig glömma den. Då åkte jag tillsammans med en kollega. Denna gången åker jag med några vänner. Dem känner en som har lägenhet där nere vilket är så perfekt då oftast alla lägenheter höjs i priser under festivalveckan. Ska jag vara helt ärlig så har jag noll koll på vad som händer i år. Får nog ta och spana in det innan jag åker.  Men jag ser fram emot att träffa nya människor och mingla med dem som kommer vara där, man vet aldrig vem man stöter på. På bilden som är tagen i en biosalong ser ni några av dem som var med i filmen som vann det året. Jag hade turen att få gå på galapremiären för den filmen, vilket var en upplevelse.

Haha, kan inte låta bli att skratt åt sista bilden heller som är tagen på ett filmevent där, min hand ser ut som en vargtass eller något liknande. Snyggt, Haha. Blir spännande att se vad som kommer hända i år. I let you know!

Filminspelning, resor | |
Upp