Google inspiration

 
 


 

Hej på er. Hur är allt?
Idag har jag suttit och googlat massa saker på nätet. Det finns så mycket jag vill se och uppleva i denna värld. Så jag gjorde en lite bucket list på saker som jag vill göra innan jag dör.  Dels finns det så många platser jag vill uppleva, så som Maldiverna, Bora bora och Zanzibar. Sen vill jag gärna åka på Safari igen, en upplevelse som inte går att beskriva. Och hur coolt vore det inte att åka på gorillasafari i Rwanda. Det finns så mycket att uppleva i denna värld som jag inte vill gå miste om. Sen vore det grymt kul att lära sig surfa och klättra. Åka på roadtrip i USA. Eller vandra på Nya Zeeland. Jag kommer nog aldrig få nog av att se världen. Vad skulle ni villa uppleva? Har ni tips och idéer på sånt som man bara inte kan missa att uppleva? Min lista på saker jag vill göra verkar bli väldigt lång. Hoppas hoppas jag får uppleva det någon gång. 
 
Allmänt, Träning, resor | |
Upp