Cannes, France


 
 


Hejsan allihopa.

Hur är allt? Det var ett tag sen jag skrev här. Men nu kommer ett inlägg från Cannes och filmfestivalen. Jag och min kollega fick låna en lägenhet av en kompis till mig, där vi fick hänga nu under festivalveckan. En helt fantastisk stor och härlig  lägenhet. Utsikten är helt galet vacker. Och det är inte helt fel med en pool heller. Vi hade 20 min till festivalområdet. Så det blev en lagom promenad varje dag. Vilket gjorde att jag kunde röra på mig rätt mycket även att jag inte körde någon styrka just denna veckan. Ni borde åka dit. Cannes är verkligen en vacker plats. Här ser ni några av dem fantastiska bilderna som jag tog där. Kommer lägga ut lite flera bilder imorgon.

Filminspelning, beach2016, resor | |
#1 - - Kattis:

Wow vilken utsikt...måste åka till Cannes någon gång!:)

Svar: Tack Kattis. Jaa, det är helt fantastiskt där. Så det rekommenderar jag verkligen.Vilken fin blogg du har. Kul att vi har samma intressen, vi får tipsa varandra om olika resmål :)
amazingpictures.blogg.se

Upp